CLOUD DEMAT
Sage Cloud Demat is het ideale boekhoudplatform voor accountants
Met het online samenwerkingsplatform Sage Cloud Demat werken accountants en kmo’s makkelijk samen aan een gedigitaliseerde boekhouding. Alle boekhoudkundige documenten worden eenvoudig geüpload en het platform automatiseert de verwerking. Zowel ondernemer als accountant vinden alle documenten snel terug in één centraal, beveiligd online archief, hebben in real-time zicht op de cijfers en winnen heel wat tijd.
Wat houdt online samenwerken via Sage Cloud Demat in ?
Met het online platform kunnen zaakvoerders altijd en overal hun boekhoudkundige documenten uploaden en raadplegen. Het platform digitaliseert en archiveert dan de documenten en automatiseert een groot deel van de repetitieve en administratieve taken van de accountant. Dankzij de real-time cijfers kunnen accountants hun klanten beter bijstaan met advies en weten kmo’s altijd hoe hun bedrijf ervoor staat. Het platform is makkelijk te koppelen met uw boekhoudsoftware en zet zelf de facturen klaar als boekingsvoorstel voor de boekhoudsoftware. Er draaien reeds 10.000 dossiers op Sage Cloud Demat. Binnenkort ook die van u ?
Sage Cloud Demat App : ook onderweg uploaden, raadplegen en delen
Dankzij de mobiele app kunt u ook onderweg uw cijfers en documenten raadplegen. Zo heeft u echt altijd en overal zicht op uw financiële resultaten. U kunt eveneens uw facturen, bonnetjes en andere documenten uploaden door er simpelweg een foto van te nemen met uw smartphone of tablet. Met de app heeft u uw digitaal archief altijd bij de hand. Zo kunt u op uw smartphone snel een factuur opzoeken en met één druk op de knop documenten delen. De app is zowel beschikbaar voor Android als iOS.
Snel en eenvoudig digitaal facturen aanleveren
Waar zaakvoerders vroeger om de zoveel tijd een doos vol facturen en andere documenten bij hun boekhouder afzetten, kunnen ze deze nu doorsturen met één klik. Alles wordt online geüpload, verzonden en geraadpleegd in één en hetzelfde digitaal platform. Dit kan altijd en overal, ook via de smartphone app. Kmo’s sparen tijd uit door niet fysiek bij de boekhouder langs te moeten, en boekhouders krijgen alles regelmatiger binnen wat zorgt voor een betere spreiding van de werklast.
Minder administratie en meer tijd
Het platform herkent automatisch documenten en vult ze aan. Facturen hoeven niet langer manueel ingeboekt te worden, wat veel sneller werkt en waardoor er minder fouten gemaakt worden. Het platform integreert naadloos met uw boekhoudsoftware en andere complementaire toepassingen. Zo werkt u nog efficiënter met uw huidige software. Minder administratie betekent meer tijd om te focussen op wat echt telt voor uw bedrijf en om als accountant uw klanten te adviseren.
Beveiligd digitaal archief, volledig in de cloud
Facturen, kasbonnetjes of andere documenten gaan niet meer verloren. Ze kunnen meteen geüpload worden, en alles wordt automatisch opgeslagen in het beveiligd digitaal archief. Daarin vindt u snel de juiste documenten terug, ook onderweg op uw smartphone.
Altijd zicht op real-time cijfers
Documenten sneller uploaden, leidt tot een snellere verwerking. De boekingen zijn altijd raadpleegbaar en de cijfers zijn continu up-to-date en toegankelijk in overzichtelijke dashboards. Daarin zijn de belangrijkste opbrengsten en kosten meteen zichtbaar, zodat u niet hoeft te wachten op kwartaalresultaten of de jaarafsluiting. Zo heeft iedereen in real-time inzicht in de onderneming, en kunnen accountants makkelijker advies geven.
Whitelabel-versie : het platform volledig in de huisstijl van de accountant
Accountants kunnen kiezen voor een whitelabel-versie van Sage Cloud Demat. Dit houdt in dat u het online samenwerkingsplatform een eigen naam geeft en het volledig in uw huisstijl vormgeeft, inclusief uw logo, kleuren, afbeeldingen,... U heeft dan ook een eigen mobiele app in uw huisstijl, die beschikbaar is in de iOS AppStore en Android PlayStore. Het whitelabel-platform is een krachtig marketingmiddel voor accountants, aangezien uw klanten een applicatie met uw naam gebruiken. De extra troef zorgt voor een positieve klantenervaring, meer vertrouwen en geeft u een stapje voor op uw concurrenten.